Vertel het ons…
BijMartijn Hypotheken houdt van een glimlach en vindt de relatie met jou belangrijk! Daarom doen we er alles aan om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zodat jij tevreden bent en met een goed gevoel naar (je nieuwe) huis gaat. Als klant mag je dat ook van ons verwachten.
Heb je een opmerking of klacht?
Mocht het toch gebeuren dat je niet tevreden bent of opmerkingen hebt? Laat het ons gerust weten! Alleen dan kunnen we een oplossing bieden. Deel je klacht of opmerking eerst met je persoonlijke adviseur. Ook wanneer de klacht over een algemene dienst gaat. BijMartijn Hypotheken neemt de klacht in behandeling en laat je direct weten wanneer we met een reactie terugkomen. Uiteraard doen we er alles aan om een passende oplossing te vinden.
BijMartijn Hypotheken is aangesloten bij het Kifid
Als we er samen niet uitkomen, dan heb je de mogelijkheid om contact op te nemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dit is een onafhankelijke stichting die klachten beoordeelt en in behandeling neemt. Je bereikt het Kifid via:
Postbus 93257
2509 AG, Den Haag
Telefoon: 0900-355 22 48
E-mail: info@kifid.nl
Website: www.kifid.nl